Bukan Berita Online Biasa

Tag archive

pelakon

Fasha Kecewa Ada Kesan Calar, Luka Pada Anak

in Artis/Utama & Sensasi

KECEWA melihat kesan calar dan lebam anak perempuannya, Fasha Sandha baru-baru ini ada memuat naik satu status yang agak panjang di laman Instagramnya. Dalam posting itu, Fasha melahirkan perasaan kecewa sekali gus mempersoalkan cara penjagaan anak-anaknya ketika bersama dengan bekas suami, Rizal Ashram Ramli atau lebih dikenali sebagai Jejai. Anak perempuan Fasha, Putri Raysha Jemyma…

Teruskan Membaca

Temui Objek Pelik, Booth Jualan Aeril Zafrel Disihir?

in Artis/Utama & Sensasi

MINGGU lalu Karnival Jualan Mood Republik yang berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) menerima kunjungan ramai yang tidak henti-henti berpusu-pusu ke lokasi tersebut. Karnival yang berlangsung selama 72 jam bermula Jumaat lalu menghimpunkan pelbagai gerai jualan pakaian, aksesori dan biskut raya bagi menyambut Aidilfitri yang bakal tiba tidak lama lagi. Gerai yang pasti mendapat…

Teruskan Membaca

Giliran Emma Watson Pula Jumpa Kembarnya!

in Artis/Utama & Sensasi

JIKA sebelum ini pelakon comel Chloe Moretz telah menjumpai ‘kembarnya’ yang tinggal di Filipina, kini tiba giliran aktres popular Emma Watson, 27, pula bertemu kakak kembarnya. Baca: ‘Kembar’ Chloe Moretz Ditemui Di Filipina Wanita bernama Kari Lewis, 27, ini berasal dari Indianapolis, Amerika Syarikat dan bekerja di sebuah kedai menyewa video. Menurut Kari yang merupakan ibu…

Teruskan Membaca

Hanis Zalikha: Sayang Anak, Jangan Lupa Cucuk!

in Artis/Utama & Sensasi

SIAPA tak kenal Si Cilik Meletop, Yusof Iskandar ni kan. Kecomelan dan keletah permata hati pasangan selebriti Hanis Zalikha dan Hairul Azreen ini selalu mencuit hati pengikut Instagramnya yang kini sudah pun mencecah angka 1.5 juta. Seperti kebanyakan ibu-ibu di luar sana, Hanis pun tidak ketinggalan memberikan yang terbaik buat si comel kesayangannya itu. Dan…

Teruskan Membaca

Rita Tak Pernah Bawa Anak Ke Bazar Ramadan

in Artis/Utama & Sensasi

BAZAR ramadan kini seakan sudah menjadi satu kemestian buat setiap daripada kita bagi mencari juadah berbuka puasa mahupun mencari lauk pauk untuk dijadikan stok untuk bersahur. Pelbagai juadah yang disediakan pastinya membuatkan kita rambang mata, dengan bermacam-macam jenis pilihan air minuman dan makanan yang sangat menyelerakan dihidangkan di hadapan mata. Namun, berbeza dengan pelakon Rita…

Teruskan Membaca

Raja Afiq Fobia Kembali Gemuk Macam Dulu

in Artis/Utama & Sensasi

MEMPUNYAI berat badan yang berlebihan sejak kecil membuatkan pelakon Raja Afiq fobia jika bentuk badannya kembali kepada asal. Menurut Afiq, dia mengambil masa selama dua tahun untuk mendapatkan bentuk badan idamannya dan dia sering menghabiskan masa lapangnya di gim. “Boleh dikatakan gim sudah seperti rumah kedua saya. Ada sahaja waktu lapang, memang saya akan ke…

Teruskan Membaca

Muat Naik Gambar Di IG, Ainul Akui Itu Kekasihnya

in Artis/Utama & Sensasi

SEJAK kebelakangan ini, pelakon Ainul Aishah dilihat sering memuat naik gambar bersama seorang jejaka yang mempunyai wajah ala-ala ‘mat salleh’ di akaun Instagramnya. Adakah lelaki kacak bernama Khalid Redzuan ini merupakan teman lelaki Ainul setelah empat tahun hidup single? Menerusi  mStar Online, Ainul mengakui bahawa lelaki itu merupakan teman lelakinya dan mereka menjalin hubungan sejak…

Teruskan Membaca

Diganggu Pengkid, Che Ta Mengamuk Di Instagram?

in Artis/Utama & Sensasi

HA, siapa pulak lah yang buat Che Ta bengang ni… Tak pasal-pasal pelakon glamor ni dah mengamuk kat Instagram (IG) dia. Menerusi muat naik foto di IG -nya, Che Ta atau nama sebenarnya Rozita Che Wan mengatakan individu dalam gambar tersebut sering kali mengganggunya dengan panggilan sayang. Tak tahan sering diganggu, Che Ta akhirnya mengambil…

Teruskan Membaca

Dikecam Selfie, Janna Tak Kisah Apa Orang Nak Cakap

in Artis/Utama & Sensasi

NAMA pelakon Janna Nick tak pernah sunyi daripada dilanda kontroversi lebih-lebih lagi sejak namanya semakin dikenali ramai beberapa tahun kebelakangan ini. Baca: #DoneTerawih: Janna Nick Dikecam Selfie Dalam Masjid Apa sahaja yang dilakukan Janna pasti ada sahaja yang tak kena di mata sesetengah pihak. Macam kes terbaharu dia dikecam sesetengah netizen kerana mengambil gambar swafoto ketika…

Teruskan Membaca

Pelakon HK Dikecam Menipu Diragut Di Malaysia

in Artis/Utama & Sensasi

BINTANG filem Hong Kong, Grace Lam mengundang kemarahan MCA yang membidasnya berhubung video palsu yang menggambarkan dirinya dirompak di Bentong, Pahang, kerusi parlimen yang diwakili presiden parti itu, Datuk Seri Liow Tiong Lai. Dalam satu kenyataan media, Majlis Presiden MCA yang bermesyuarat pagi tadi berkata, Lam sebagai tokoh awam telah memaparkan teladan yang tidak baik.…

Teruskan Membaca

4 Tahun Tiada Anak, Izzue Rancang Jumpa Pakar

in Artis/Utama & Sensasi

MENYAMBUT ulangtahun perkahwinan keempatnya semalam, pelakon dan penyanyi Izzue Islam ada menyatakan dia merancang untuk berjumpa pakar berikutan belum ada rezeki menimang cahaya mata. Ya Allah, jadikanlah kami Suami & Isteri yang saling mencintai di kala dekat & saling menyempurnakan dalam peribadatan. Jadikanlah kami pasangan yang akan bertemu di akhirat kelak. . Pasanganku mengajarkanku tentang…

Teruskan Membaca

Sheera Sedih Disuruh Buka Tudung Untuk Berlakon

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Sheera Iskandar yang sudah tiga tahun mengenakan hijab mengakui pernah diminta membuka tudung oleh pihak produksi yang menawarkannya berlakon. Bagaimanapun, anak kepada pelakon senior Aznah Hamid ini menganggap insiden itu sebagai cabaran dalam hidupnya dan percaya akan ada rezeki buatnya. Pun begitu, Sheera atau nama penuhnya Tengku Shaheera Ilani Tengku menafikan dia sudah berputus…

Teruskan Membaca

Happeningnya Maternity Shoot Saharul & Isteri!

in Artis/Utama & Sensasi

SEDANG menghitung hari menunggu detik kelahiran cahaya mata sulungya, pelakon terkenal Saharul Ridzwan dan isterinya, Deena Emir baru-baru ini melakukan sesi penggambaran maternity sebagai kenang-kenangan sempena menyambut orang baharu dalam kehidupan mereka. Sesi photoshoot mereka dijalankan di Colmar Tropicale Bukit Tinggi, Pahang. Pelbagai aksi lucu dan manis dipaparkan Saharul dan isteri seperti mana mengikut tema yang…

Teruskan Membaca

Suami Rajin Masak, Nora Akui Berat Badan Naik

in Artis/Utama & Sensasi

SEJAK mendirikan rumah tangga pada 30 Mac lalu, Nora Danish sering kali berkongsikan menu hariannya yang dimasak sang suami buat pengikut setia Instagramnya. Dan disebabkan kerajinan suaminya, Nedim Nazri yang sering turun ke dapur dan menyediakan hidangan serba lazat dan enak, pelakon comel ini mengakui berat badannya naik sedikit sejak kebelakangan ini. BBQ steak for…

Teruskan Membaca

Bercuti Dengan BF, Peminat Doakan Mawar Cepat Kahwin

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Mawar Rashid sememangnya tidak menyembunyikan kisah cintanya dengan adik Datuk Fazley, iaitu Raf Yaakob. Malah, aktres comel ini sering kali memuat naik gambar mesranya bersama kekasih di laman Instagram miliknya. Terbaharu, Mawar yang kini sedang bercuti di kota London bersama-sama Raf digesa oleh peminatnya agar segera berkahwin dengan buah hatinya itu memandangkan kedua-duanya kelihatan…

Teruskan Membaca

Awww… Sweetnya Sharnaaz Layan Aksi Manja Isteri

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Sharnaaz Ahmad yang baharu dua bulan bergelar suami kepada usahawan Noor Nabila Mohd Noor nampaknya masih menjalani fasa bulan madu bersama isterinya walaupun mereka sudah cuti sakan di Eropah baru-baru ini. Aktor berbadan kekar itu baru-baru ini ada berkongsikan video isterinya yang beraksi comel tatkala Sharnaaz sedang berborak dengan ahli keluarganya. Kebanyakan followers pelakon…

Teruskan Membaca

Gara-Gara Meletop, Neelofa Sindir Fattah Amin?

in Artis/Utama & Sensasi

PEMINAT sudah sedia maklum hubungan cinta di antara Neelofa dan Fattah Amin terputus di tengah jalan, penghujung tahun lalu. Perkara ini diakui kedua-duanya dalam sebuah majlis hiburan yang mana mereka mengakui sama-sama saling jatuh cinta ketika sedang menjayakan drama bersiri popular Suri Hati Mr. Pilot.  Walaupun sudah berpisah namun nampaknya masing-masing tetap tampil profesional lebih-lebih…

Teruskan Membaca

Kecoh Shah Rukh Khan Meninggal Dunia

in Artis/Utama & Sensasi

KHABAR angin kematian aktor Bollywood Shah Rukh Khan yang didakwa terlibat dalam kemalangan apabila kapal terbang peribadinya terhempas telah tersebar di laman sosial pada Ahad. Kemudian muncul semula laman Facebook R.I.P Shah Rukh Khan yang diwujudkan oleh individu tidak bertanggungjawab bagi menarik perhatian netizen sehingga menerima hampir satu juta like. “Pada kira-kira 11 pagi, Ahad…

Teruskan Membaca

Aaron Aziz Puji Fattah Amin Ada Bakat Jadi Superstar

in Artis/Utama & Sensasi

SEBELUM ini tahkta pelakon lelaki romantik sering kali dipegang pelakon Aaron Aziz, namun mungkin ianya sudah bertukar tangan kepada Fattah Amin yang kini dilihat semakin menyinar bintangnya dalam bidang seni lakonan. Malah Aaron sendiri memuji Fattah yang disifatkannya mempunyai bakat dan pakej tersendiri untuk menjadi bintang. “Ini adalah rezeki dia dan tiada siapa pun boleh…

Teruskan Membaca

Aktor Ben Stiller, Isteri Umum Berpisah

in Artis/Utama & Sensasi

LOS ANGELES – Aktor Ben Stiller dan isterinya, Christine Taylor, mengumumkan keputusan untuk berpisah selepas menjalani kehidupan rumah tangga selama 18 tahun. “Dengan rasa cinta dan hormat antara satu sama lain, dan 18 tahun kami bersama-sama sebagai suami isteri, kami memutuskan untuk berpisah. “Keutamaan kami adalah membesarkan anak-anak sebagai ibu bapa dan rakan karib. Kami…

Teruskan Membaca

Akui Dapat Tawaran, Fouziah Enggan Dedahkan Anak

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Fouziah Gous yang kini sedang hamil anak kedua berkata walaupun dia mendapat banyak tawaran membintangi iklan komersil untuk anak sulungnya, Muhammad Zeeshan namun dia mengambil keputusan enggan mendedahkan anaknya dengan bidang tersebut. Menurut Fouziah lagi, dia mengakui berasa tidak selesa untuk membawa Zeeshan menghadiri mana-mana sesi uji bakat meskipun mendapat banyak tawaran. “Memang ada…

Teruskan Membaca

Abil Takut Orang Muak Kalau Asyik Tayang Suami Di IG

in Artis/Utama & Sensasi

BAGI pengikut setia Instagram pelakon serba boleh, Nabila Huda Suhaimi pastinya berasa sedikit pelik apabila sejak kebelakangan ini aktres itu jarang-jarang sekali berkongsikan gambar suaminya di akaun media sosialnya itu. Ini kerana Nabila atau lebih dikenali sebagai Abil sebelum ini sering kali tidak lokek berkongsikan momen-momen bahagianya bersama suami, Mohd Izwan Johar di Instagramnya. Aktres…

Teruskan Membaca

Fazura Tak Rasa Dirinya Selebriti Popular

in Artis/Utama & Sensasi

TAK tahulah nak percaya atau tidak tapi inilah kenyataan yang dibuat oleh pelakon popular, Fazura. Katanya, dia tidak pernah merasakan dirinya seorang selebriti popular walaupun telah lebih sedekad menceburkan diri dalam industri hiburan. Malah katanya lagi, masih banyak perkara yang perlu dipelajari untuk memperbaiki kelemahan diri. “Sejujurnya saya tak pernah meletakkan diri saya sebagai selebriti…

Teruskan Membaca

Ayu Raudhah Teruja Bakal Dapat Baby Girl

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Ayu Raudhah melahirkan keterujaannya yang bakal menimang cahaya mata perempuan tidak berapa lama sahaja lagi. Menurut pelakon cantik ini, akhirmya permintaannya dan suami untuk menimang anak perempuan dimakbulkan oleh Yang Maha Esa. “Alhamdulillah menerusi imbasan yang dilakukan, doktor sudah beritahui kali ini saya mengandung anak perempuan. Zaquan juga sangat teruja kerana dia dah lama…

Teruskan Membaca

“Saya Budak Rempit, Orang Susah” – Hairul Azreen

in Artis/Utama & Sensasi

SEPERTI kata pepatah tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu. Ia mungkin dapat menggambarkan kehidupan pelakon Hairul Azreen. Walaupun kini dilihat agak kurang menyerlah sebagai pelakon namun jejaka berusia 28 tahun ini sebenarnya seorang usahawan menerusi beberapa perniagaan yang diusahakan bersama isterinya, Hanis Zalikha. Bagaimanapun kemewahan hasil daripada titik peluhnya selama ini…

Teruskan Membaca

“Lelaki Loser Jer Sibuk Pasal Izara Punya Watermelon”

in Artis/Gaya Hidup/Utama & Sensasi

RAKAMAN video ‘belanja’ pelakon Izara Aishah yang tampil terlampau seksi hingga menampakkan sebahagian tubuhnya, telah mencetuskan kecaman hebat daripada netizen di media sosial. Rata-rata peminat yang melihat video tersebut mengakui busana yang digayakan oleh pelakon wanita itu amat terdedah dan begitu menjolok mata. Difahamkan, rakaman berdurasi empat saat itu menurut Izara merupakan klip lama dan bukan ketika menghadiri Anugerah…

Teruskan Membaca

Erra Fazira Tak Mahu Fikir Soal Cinta, Fokus Lain

in Artis/Utama & Sensasi

PENYANYI dan pelakon Erra Fazira enggan memikirkan lagi soal perkahwinan dengan serius dan dia meletakkan perkara itu kepada ketentuan Allah. Menurut Erra, pada tahap kehidupannya sekarang, dia mahu memberikan sepenuh fokus kepada perkara lain termasuk kerjaya dan dia juga gembira dengan kehidupannya ketika ini. “Nak harap jodoh datang bergolek, entah bila? Jadi saya membuat keputusan…

Teruskan Membaca

“Saya Bukan Tak Laku Sebagai Pemain Bola Sepak”

in Artis/Sukan/Utama & Sensasi

PEMAIN bola sepak, Mohd. Zaquan Adha Abd. Razak menyifatkan keputusan dramatiknya untuk menceburi industri hiburan bukan bermakna bakal meninggalkan dunia sukan. Beliau yang menerima tawaran untuk menjadi duta kempen Terima Kasih Ramadan anjuran TV3 berkata, ia sekadar memberi sokongan dalam melakukan kerja-kerja amal yang dianjuran stesen televisyen tersebut. Menurut Mohd. Zaquan, dia sedia maklum penglibatannya…

Teruskan Membaca

“Rumah Tangga Kami Okey” – Aqasha

in Artis/Utama & Sensasi

KUALA LUMPUR – Selepas dilanda kontroversi yang mengaitkan seorang dramatis popular, aktor Aqasha akhirnya membuka mulut mengesahkan hubungan dia dengan isteri, Baizura Sabri berada dalam keadaan baik. Aqasha, 35, berkata, rumah tangganya tidak terkesan dengan kontroversi dan spekulasi yang mengaitkan dirinya dengan aktres Rita Rudaini. “Hubungan saya dan isteri okey dan kami tidak terjejas dengan spekulasi…

Teruskan Membaca

Syamsul Yusof Berat Hati Pergi Kerja Kerana Anak

in Artis/Utama & Sensasi

TERLALU teruja menyambut kelahiran anak sulung, Syamsul Yusof mengaku dia akhirnya bertemu sinar kebahagiaan yang tidak dapat diungkap dengan kata-kata, sehingga pengarah prolifik ini terasa berat hati untuk pergi bekerja! Cahaya mata lelaki yang diberi nama Syaikhul Islam, dilahirkan pada 19 April lalu itu sentiasa dirindui sehinggakan Syamsul sering meluangkan masa untuk membuat panggilan video…

Teruskan Membaca

Cerita Kahwin Anak VVIP Palsu – Nadia Brian

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Nadia Brian menafikan dakwaan yang dia bakal berkahwin dengan seorang anak VVIP tahun ini. Menurut pelakon berusia 26 tahun ini dia masih belum terfikir untuk menamatkan zaman bujang memandangkan usianya yang masih muda serta mahu memberi fokus terhadap karier seninya terlebih dahulu. Ini reaksi si cantik ini tatkala diajukan media mengenai hal tersebut, “Saya…

Teruskan Membaca

ABPBH: Nafi Kecewa, Neelofa Ada Sebab Balik Awal

in Artis/Utama & Sensasi

TERDAPAT ura-ura mendakwa Neelofa pulang awal sebelum Anugerah Bintang Popular Berita Harian 3.0 (ABPBH 3.0) berakhir, menyebabkan ramai pihak membuat spekulasi bahawa aktres itu sebenarnya kecewa kerana tidak dapat mengulangi kejayaannya merangkul trofi Bintang Paling Popular seperti mana yang diperolehinya tahun lalu. Namun begitu, bagi merungkai persoalan tersebut, Neelofa akhirnya bersuara memang betul dia pulang…

Teruskan Membaca

Izreen Azminda Mahu Layanan Seperti ‘Princess’

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Izreen Azminda memberitahu ramai lelaki tidak berani mendekatinya untuk menjalin hubungan yang lebih serius kerana sikapnya yang kelihatan tegas itu. Walau bagaimanapun, Izreen, 32, berkata perkara tersebut tidak mengganggu fokus hidupnya dan tidak akan menjadi orang lain semata-mata mahu mendapatkan perhatian lelaki. “Secara luaran memang saya nampak kasar, namum kalau ada yang mendekati saya…

Teruskan Membaca

Video ‘Extra’ Seksi, Izara Aishah Tampil Mohon Maaf

in Artis/Utama & Sensasi

SELEPAS tersebarnya sebuah rakaman menunjukkan Izara Aishah berpakaian seksi sehingga menampakkan bahagian payudaranya, pelakon itu tampil membuat penjelasan dan memohon maaf. Izara menerusi satu posting di akaun Instagramnya pagi ini memberitahu rakaman itu merupakan rakaman pada acara yang sudah lama berlalu dan bukannya ketika majlis karpet merah Anugerah Bintang Popular Berita harian (ABPBH3.0) baru-baru ini.…

Teruskan Membaca

Dari Bola Sepak, Zaquan Beralih Arah Jadi Pelakon?

in Artis/Utama & Sensasi

SUAMI Ayu Raudhah yang juga merupakan bintang bola sepak terkenal, Zaquan Adha kini dikatakan sudah menceburi bidang seni lakonan. Menerusi Instagram TV3 Malaysia, terdapat satu teaser drama menunjukkan Zaquan digandingkan dengan aktres popular Elfira Loy menerusi sebuah drama yang akan ditayangkan di stesen televisyen itu pada esok hari. Mungkinkah Zaquan kini sudah mengikuti jejak langkah…

Teruskan Membaca

Janna Nick Elak Bercinta Dengan Pemain Bola Sepak

in Artis/Utama & Sensasi

PERKAHWINAN melibatkan selebriti dan pemain bola sepak bukanlah satu perkara baharu. Antara selebriti yang bergelar isteri kepada bintang bola sepak ialah pelakon Ayu Raudhah yang berkahwin dengan pemain JDT, Zaquan Adha Abd Radzak dan pelakon Mia Ahmad yang baharu sahaja melangsungkan pernikahan dengan penjaga gol JDT, Mohd Izham Tarmizi pada Januari lalu. Susulan kerajinannya mengikuti…

Teruskan Membaca

ABP: Bawa 2 Isteri, Ashraf Muslim Jadi Tumpuan Ramai

in Artis/Utama & Sensasi

KELIBAT pelakon Ashraf Muslim yang membawa bersama kedua-dua isterinya dalam majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH 3.0) semalam menarik perhatian semua pihak. Menurut aktor itu, dia mempunyai alasan yang tersendiri kenapa ‘gigih’ mengusung kedua-dua isterinya, Noor Diyana dan Wan Sakinah ke majlis penuh glamor itu. “Sebelum ini saya dicalonkan ketika belum berumah tangga. Tetapi,…

Teruskan Membaca

Nelydia Senrose Tak Desperate Cari Cinta

in Artis/Utama & Sensasi

PELAKON Nelydia Senrose memberitahu masih belum bertemu dengan pengganti cinta hatinya walaupun sudah lama menjalani kehidupan single sejak berpisah dengan bekas teman lelakinya, Qi Razali sekitar tahun 2015. Menurut Nelydia, pengalaman hubungan cinta yang lalu telah memberikan kesedaran bahawa cinta bukanlah satu keutamaan dalam hidupnya. “Saya masih single. Selepas melalui fasa hubungan yang lama sebelum…

Teruskan Membaca

Tak Nak Anak Ada IG, Risau Anak Jadi Poyo – Faezah Elai

in Artis/Utama & Sensasi

DAH lama tak dengar khabar mengenai pelakon Faezah Elai semenjak dia bergelar ibu beberapa tahun lalu. Mungkin disebabkan kesibukannya sebagai ibu kepada dua cahaya mata menyebabkan Faezah memperlahankan perjalanan seninya. Seperti mana selebriti lain yang mempunyai cahaya mata, Faezah pun tidak lepas daripada diutarakan soalan mengenai kewujudan laman sosial Instagram untuk dua orang puteri kesayangannya…

Teruskan Membaca

Maternity Shoot: Syatilla Bergaya Dalam Bath Tub

in Artis/Utama & Sensasi

PASANGAN pelakon Shahiezy Sam dan Syatilla Melvin kini hanya menanti hari bagi menyambut kelahiran cahaya mata sulung mereka. Baca: Shaheizy Sam, Syatilla Bakal Timang Anak Lelaki Seperti kelaziman selebriti sebelum ini, Syatilla juga tidak ketinggalan mengabadikan momen-momen indah sebelum bergelar ibu dengan menjalani maternity shoot. Yang menariknya, maternity shoot Syatilla ni memang lain dari yang lain..…

Teruskan Membaca

1 2 3 32
Go to Top