Bukan Berita Online Biasa

Tag archive

video viral

Video: Kumpulan Navy ‘Mat Saleh’ Nyanyi Lagu Khalifah

in Gaya Hidup/Utama & Sensasi

SEBUAH video nyanyian sekumpulan ‘mat saleh’ mendendangkan lagu Assalamualaikum Ustazah yang dipopularkan oleh kumpulan rock, Khalifah menjadi tular di laman sosial. Video berdurasi dua minit itu dimuat naik oleh laman Facebook Cats FM dengan mendapat lebih empat ribu kongsian dan hampir 130 ribu tontonan sejak dimuat naik pada Jumaat. Rata-rata netizen memuji nyanyian suara vokalis yang sungguh…

Teruskan Membaca

Video: Benci Lelaki Telinga Capang Pulak Dah…

in Gaya Hidup/Utama & Sensasi

BAGAI tidak mengenal erti serik, gadis yang dikenali sebagai “Baby Ira” di media sosial sekali lagi memuat naik video bikin panas namun kali ini dia membuat kenyataan terbaharu. Menerusi rakaman video berdurasi 40 saat, dia mendakwa lelaki yang memiliki telinga yang lebih besar iaitu telinga capang menurutnya adalah sangat hodoh bagaikan telinga seekor kelawar. Kaitan: “Hai,…

Teruskan Membaca

Mengaku Saja Lah: Tunku Aziz Nasihat Zairil

in Politik/Utama & Sensasi

BEKAS NAIB pengerusi Parti Tindakan Demokratik (DAP) Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim berpendapat Zairil Khir Johari perlu berterus-terang jika benar individu miripnya dalam sebuah video kontroversi memang benar dirinya. “Zairil harus bertanggungjawab ke atas perilakunya dan tidak takut untuk mengaku kesalahannya jika benar memang video tersebut memaparkan dirinya,” katanya dalam satu wawancara melalui telefon dengan…

Teruskan Membaca

‘Projek’ Pelajar Sekolah Di Ladang Getah Video Lama

in Gaya Hidup/Utama & Sensasi

KECOH di laman sosial apabila sebuah video memaparkan kelakuan seks sekumpulan pelajar di sebuah ladang getah di Kelantan menjadi tular sejak beberapa hari lalu. Dalam video berdurasi 27 saat itu memaparkan rakaman sekumpulan pelajar lelaki melakukan hubungan seks dengan seorang pelajar perempuan dipercayai dalam kawasan semak. Bagaimanapun, Jabatan Pendidikan Negeri Kelantan dalam satu kenyataan menjelaskan…

Teruskan Membaca

Video CCTV Ini Bukti Vampire Itu Wujud?

in Gaya Hidup/Utama & Sensasi

KISAH hantu penghisap darah manusia iaitu vampire yang ditonjolkan menerusi filem seram terkenal ‘Twilight’ mungkin memang benar-benar wujud di alam nyata. Ini dibuktikan menerusi satu rakaman CCTV memaparkan imej seorang lelaki berpakaian serba hitam melalui sebuah cermin di sebuah kedai di Savannah, Amerika Syarikat. Apa yang lebih misterinya, lelaki itu dilihat tidak mempunyai sebarang bayangan atau pantulan…

Teruskan Membaca

Tular Limpahan Air Di Cameron Highlands Insiden Lama

in Jenayah/Utama & Sensasi

IPOH – Rakaman limpahan air deras dari lereng bukit di Kilometer 16, Jalan Simpang Pulai-Cameron Highlands yang menjadi tular menerusi media sosial semalam adalah insiden lama. Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Shahidan Kassim ketika dihubungi Bernama di sini lewat malam Ahad berkata beliau dimaklumkan insiden itu berlaku pada tahun 2014. Sementara itu,…

Teruskan Membaca

Seram! Peralatan Bersenam Bergerak Sendiri

in Gaya Hidup/Utama & Sensasi

LAMAN Stomp berkongsi sebuah video yang dimuat naik oleh seorang pengguna laman sosial Facebook, Migo Serna menunjukkan sebuah peralatan bersenam bergerak sendiri secara tiba-tiba. Menerusi video amatur berdurasi kurang 30 saat itu, sebuah peralatan senam berwarna hitam dirakam bergerak sendiri seolah-olah ada ‘seseorang’ sedang menggunakannya. Kejadian yang dirakam pada waktu siang itu disaksikan beberapa pengunjung taman…

Teruskan Membaca

Wanita Dikecam Kongsi Video BF Sedekah… Ini Alasannya!

in Gaya Hidup/Utama & Sensasi

TINDAKAN seorang gadis memuat naik video teman lelakinya menghulurkan sedekah, memakan diri apabila dia teruk menerima kritikan dan kecaman netizen selepas menjadi viral di media sosial. “Semalam lepas balik dari Bukit Ampang, pergi Shell isi minyak. Aku ingat dia beli makanan untuk aku, rupanya untuk budak tu. My man is the best,” tulisnya di Twitter. Menerusi video berdurasi…

Teruskan Membaca

Video: Anak Khinzir Berwajah Pelik, Mempunyai Tanduk

in Utama & Sensasi

PELIK tapi benar… Kot? Sejak semalam, satu video menunjukkan seekor anak khinzir ‘mutan’ yang lahir dengan wajah aneh mula tersebar di laman sosial di China. Bukan sahaja berwajah pelik, anak khinzir itu juga mempunyai satu tanduk sehingga ada yang menggelarnya ‘kemaluan lelaki’. Menerusi video yang berdurasi 55 saat itu, anak khinzir tersebut kelihatan tercungap-cungap bernafas…

Teruskan Membaca

Polis Tahan Guru Yang Disangka Penagih Dadah

in Utama & Sensasi

“ABANG silap orang.” Itu yang dikatakan seorang lelaki apabila ditahan dua lelaki yang dipercayai anggota polis kerana disangka penagih dadah. Lelaki yang dipercayai guru itu dikatakan baru pulang dari kelas tuisyen untuk murid yang menduduki peperiksaan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) di sekolahnya. Bagaimanapun, dua lelaki tersebut enggan mempercayai kata-kata guru itu dan terus mengasari…

Teruskan Membaca

Video: Pesuruhjaya Tinggi Sri Lanka Kena Belasah Di KLIA

in Utama & Sensasi

LIMA individu ditahan dan empat lagi suspek masih diburu polis selepas disyaki terlibat dalam kes penyerangan Pesuruhjaya Tinggi Sri Lanka di Malaysia, Ibrahim Sahib Ansar di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), semalam. Melalui kiriman video yang diterima, dilihat sekumpulan lelaki mula memuku Ibrahim di bahagian muka dan badannya sehingga terpaksa dileraikan oleh pegawai yang…

Teruskan Membaca

Video: Budak Nakal Kena ‘Sekolah’ Dengan Pakcik Baran

in Utama & Sensasi

RAKAMAN video seorang lelaki pertengahan usia menengking seorang kanak-kanak kerana membaling buah mangga sehingga terkena keretanya, mengundang pelbagai reaksi dan kritikan daripada pengguna media sosial. Video yang dimuatnaik oleh WhatsApp’s Videos di laman Facebook itu mendapat lebih 13,000 perkongsian dan 565,000 tontonan. Berdasarkan video, seorang lelaki berumur lingkungan 40-an kelihatan berang kerana kerana sudah tiga kali keretanya dibaling dengan objek…

Teruskan Membaca

Video: Wanita Berlakon Mati Hampir Dilanggar Kereta

in Gaya Hidup/Utama & Sensasi

SEBUAH rakaman video berdurasi 1 minit 46 saat disiarkan menerusi media sosial Facebook yang memuatkan rakaman detik-detik seorang wanita melakukan aksi penipuan di sebatang jalan di China menjadi sensasi. Portal World of Buzz mendedahkan, wanita tersebut melancarkan tindakan jahatnya dengan berpura-pura menjadi mangsa kemalangan. Tetapi aksi ini membuat orang ramai yang melihatnya merasa sebak, sekali gus…

Teruskan Membaca

Video: Lelaki ‘Gila’ Suka Hati Tendang Wanita Tak Dikenali

in Jenayah/Utama & Sensasi

RAKAMAN video memaparkan seorang wanita yang sedang berjalan kaki ditendang seorang lelaki tidak dikenali di laluan Stesen LRT Bandaraya ke Stesen Komuter Bank Negara Malaysia (BNM) kini tersebar menjadi viral di media sosial. Menerusi rakaman CCTV berdurasi 36 saat itu, lelaki itu dilihat menendang wanita berkenaan dari belakang secara tiba-tiba hingga membuatkan mangsa tersungkur di…

Teruskan Membaca

Video: Pelajar IPTS Diragut Tiga Mat Motor

in Utama & Sensasi

SEORANG mahasiswi jurusan undang-undang di sebuah kolej swasta cedera selepas dia diragut oleh tiga lelaki dalam kejadian di hadapan pos pengawal sebuah gereja di Jalan Tun Sambathan, kelmarin. Menerusi rakaman litar tertutup (CCTV) bertarikh 10 Jun, Angelin Chew Hsia, 20 pada mulanya sedang menunggu teksi di hadapan pos pengawal gereja itu. Namun tidak beberapa lama…

Teruskan Membaca

VIDEO: ‘Prank’ Isteri Cakap Ke Langkawi, Rupanya Maldives

in Hangat/Utama & Sensasi

TINDAKAN prank adakalanya boleh mencetuskan amarah, namun prank yang berlaku kepada wanita bernama Fara Halim mungkin dicemburui oleh mana-mana isteri yang lain. Apa tidaknya, suami Fara, Azhar Jalil telah membuat satu kejutan yang paling tidak disangka-sangka untuk destinasi bulan madu mereka. Pada awalnya Azhar memberitahu isteri bahawa mereka akan ke Pulau Langkawi, Kedah tetapi sebenarnya dia…

Teruskan Membaca

Video: Range Rover Hentam Jaguar Halang Laluan

in Hangat/Utama & Sensasi

TINDAKAN tidak bertanggungjawab seorang pemandu meletakkan kenderaannya secara bertindih, mengakibatkan keretanya dihentam sehingga remuk dalam kejadian yang berlaku di Xiamen, China baru-baru ini. Menerusi video yang dikongsikan di laman Shanghaiist, seorang pemandu wanita menggunakan kenderaan pacuan empat roda jenis Range Rover, terlalu berang sehingga memaksa dia melakukan tindakan di luar jangkauan. Difahamkan, seorang pemandu kereta…

Teruskan Membaca

Kenali Zukieee Mampu Kaya Dengan Video Lucu

in Artis/Hangat/Utama & Sensasi

NAMA Zukieee atau nama sebenar, Zulkifli Muhammad yang terkenal di media sosial dengan video-video kelakar, kehidupannya berubah secara drastik selepas 7 bulan berbuat demikian. Malah, pendapatannya sepanjang dalam tempoh itu sudah mampu menanggung kehidupan keluarganya yang susah. “Alhamdulillah, pendapatan sejak menjadi selebriti sosial agak baik dan saya mampu membantu keluarga setiap bulan sehinggakan mampu membeli sebuah kereta Mazda RX8…

Teruskan Membaca

Video: Lelaki Terajang Isteri Depan Anak Di Kedai Dobi

in Utama & Sensasi

RAKAMAN kamera litar tertutup (CCTV) yang memaparkan seorang lelaki memukul dan menyepak seorang wanita ketika berada di sebuah premis dobi layan diri kini tersebar di media sosial. Tidak diketahui lokasi dan tarikh sebenar kejadian, namun melalui perkongsian maklumat netizen, ia dipercayai berlaku di ibu negara. Menerusi video, suspek dilihat membaling sebuah objek seakan beg yang kemudianya…

Teruskan Membaca

Video: Tepung Gandum Jenama Terkenal Keluar Ulat?

in Hangat/Slider/Utama & Sensasi

RAKAMAN video seorang individu mendakwa tepung gandum jenama popular yang dibelinya baru-baru ini mengandungi puluhan ekor ulat, mencetuskan pelbagai reaksi di media sosial. Video amatur pendek berdurasi 35 saat yang dimuat naik di halaman Facebook Wartawan Jalanan menunjukkan, suri rumah berkenaan menapis tepung gandum sehingga menampakkan ulat. “Dalam tepung gandum ada ulat. Harap selepas ini,…

Teruskan Membaca

Video: Lucu! Nasihat Pedas Dari ‘Akak’ Bella

in Hangat/Utama & Sensasi

SUSULAN video viral wanita dikenali sebagai Bella yang mengamuk akibat produk pelangsing yang dibelinya tidak membuat dirinya kurus atau panas ketika digunakan, kini muncul sebuah video parodi memberi nasihat pedas kepada wanita terbabit. Artikel Berkaitan: Wanita Mengamuk Lapor Polis, Krim Kurus Tak Panas Menerusi perkongisan daripada pengguna Facebook Ahmad Khairul Naim, dia yang menggelarkan dirinya sebagai ‘kakak’ kepada Bella…

Teruskan Membaca

Video: Wanita Mengamuk Lapor Polis, Krim Kurus Tak Panas

in Hangat/Slider/Utama & Sensasi/Video Viral

ALAHAI.. macam-macam. Sebuah video memaparkan seorang wanita mengamuk di hadapan bangunan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, Kuala Lumpur kini tersebar menjadi viral di media sosial. Menerusi video tersebut, wanita bernama Bella meluahkan amarahnya apabila mendakwa krim pelangsingan badan yang dibeli, tidak panas seperti disangkakan. Jelasnya, dia sudah memaklumkan kepada penjual produk tersebut yang…

Teruskan Membaca

Video: Seram..! Proses Keluarkan Susuk Dari Wajah

in Hangat/Utama & Sensasi

AMALAN memakai susuk agar nampak jelita, mempersona dan hebat di mata manusia bukan sesuatu yang asing lagi. Bagaimanapun amalan ini sebenarnya bercanggah dengan agama Islam malah terdapat kepercayaan mayat seseorang yang memakai susuk sehingga nafasnya ditarik oleh malaikat maut akan menghadapi masalah apabila dikuburkan. Sejauh mana kebenaran dakwaan ini tak dapat dijelaskan tetapi memakai susuk…

Teruskan Membaca

Video: Power Pakcik Ni, Sekali Tumbuk Lawan Terus ‘K.O’

in Hangat/Slider/Utama & Sensasi

KEBANYAKAN kita tahu maksud simpulan bahasa ‘penumbuk sulung’ iaitu tumbukan padu yang dilepaskan hingga mangsa terus rebah tetapi benar-benar menyaksikannya di alam nyata boleh dikatakan jarang atau tak pernah jumpa lagi. Bagaimanapun dalam satu insiden yang dipercayai berlaku di Ipoh pada 18 April lalu, kesan penumbuk sulung yang hinggap ke muka dapat disaksikan. Apa yang menarik, penumbuk sulung…

Teruskan Membaca

Video: Aksi Tari Lucah Kanak-Kanak Viral, Bapa ‘Bangga’

in Gaya Hidup/Hangat/Utama & Sensasi

MENGUCAP panjang kami selepas menonton sebuah video yang memaparkan kanak-kanak berpakaian sekolah melakukan aksi tarian lucah ini! Video yang dirakamkan di bandar Camaguey di pertengahan Cuba, 300 batu daripada ibu negaranya, Havana itu telah ditonton ratusan ribu kali selepas ianya dimuatnaik ke Internet. Melakukan gerak tarian separa provokatif yang dipopularkan penyanyi kontroversi Miley Cyrus iaitu…

Teruskan Membaca

Lelaki ‘Sekolahkan’ Pasangan Singapura Parkir Tempat OKU

in Utama & Sensasi

RAKAMAN video amatur aksi seorang lelaki ‘menyekolahkan’ pasangan dari Singapura yang memakirkan kenderaan mereka di petak khas bagi golongan Orang Kelainan Upaya (OKU) mula tersebar di media sosial. Video berdurasi 6 minit 32 saat yang dimuat naik sendiri oleh pelaku di dalam visual, Naren Narasiah, telah menarik perhatian hampir 10,000 pelayar alam maya di mana telah mendapat 7,972 perkongsian. Dalam…

Teruskan Membaca

Kisah Haji Ali, Bekas Tentera Jepun Peluk Islam Jadi Viral

in Utama & Sensasi

SEBUAH dokumentari yang menyusuri perjalanan hidup seorang bekas askar Jepun yang masih menetap di Malaysia selepas Perang Dunia Kedua tamat menjadi viral di Internet selepas dikongsikan di laman Facebook Friends Of BN hari ini. Yano Sigaeru, atau nama Islamnya Haji Ali Bin Ahmad, telah menetap di Malaysia (ketika itu Tanah Melayu) sejak tahun 1943 selepas 8 tahun…

Teruskan Membaca

Video: Kecoh, Polis Dirakam Terajang Suspek Sudah Bergari

in Hangat/Jenayah/Utama & Sensasi

SATU rakaman video sekumpulan polis memberkas seorang penjenayah yang dimuat naik di media sosial pada petang Sabtu, mencetuskan kontroversi. Ianya gara-gara tindakan anggota polis terlibat menendang dan menumbuk penjenayah yang sudah pun digari di hadapan orang awam termasuk seorang daripada mereka yang bertindak merakamnya. Kejadian dikatakan berlaku sekitar jam 6.45 petang Jumaat di Taman Pelangi,…

Teruskan Membaca

Video: Ngerinya, Camana Ikan Boleh Masuk Dalam Mulut?

in Hangat/Slider/Utama & Sensasi

VIDEO memaparkan doktor dan kakitangan perubatan sedang mengeluarkan seekor ikan dari mulut seorang lelaki kini tersebar di media sosial. Dalam rakaman berkenaan lelaki tersebut dapat dilihat menahan kesakitan yang amat sangat ketika ikan yang masih hidup itu, dikeluarkan dari mulutnya menggunakan sejenis penyepit. Selepas susah payah mencuba akhirnya ikan berkenaan berjaya dikeluarkan dalam keadaan masih…

Teruskan Membaca

Video: Makcik Cengil ‘Soal Siasat’ Suspek Rosakkan Anak Dara

in Hangat/Utama & Sensasi

VIDEO memaparkan seorang remaja lelaki disoal siasat beberapa dewasa kerana didakwa ‘merosakkan anak dara orang’ kini berlegar di media sosial. Dalam rakaman yang diambil dari tingkap sebuah rumah, remaja berkenaan dilihat disoal seorang wanita mendakwa ibu mangsa yang ‘dirosakkan’ olehnya. Suara wanita berkenaan kedengaran cukup keras namun salah seorang lelaki dalam rakaman ini didengar berkata, kerjasama…

Teruskan Membaca

Video: Awek Bercoli Hijau Ajak Guard KTM Gaduh

in Hangat/Slider/Utama & Sensasi

MEDIA sosial digemparkan dengan video viral seorang wanita dengan hanya berseluar merah dan mengenakan coli hijau, mengajak pengawal keselamatan di sebuah stesen komuter bergaduh. Dalam rakaman berkenaan wanita terbabit dilihat berkali-kali mencabar pengawal keselamatan agar berlawan dengannya malah melayangkan tendangan kepada pekerja warga emas terbabit. Perlakuannya itu mendapat kecaman netizen, yang pada masa sama memuji kesabaran…

Teruskan Membaca

Video: Nyanyi Depan Hakim Untuk Rayu Hukuman Ringan

in Hangat/Jenayah

MUNGKIN cuma pesalah yang sedang merayu belas ihsan hakim di mahkamah rayuan sahaja yang tahu betapa kritikalnya perasaan ketika itu. Justeru ketika diberi peluang mengemukakan sendiri rayuan mereka akan melakukan apa sahaja untuk membuat hakim merombak hukuman yang telah dijatuhkan supaya lebih ringan. Bagaimanapun idea yang dilakukan oleh Brian Earl Taylor, 21, ini memang tak…

Teruskan Membaca

Video: Dipanggil ‘Stupid’, Pegawai Trafik Wanita Naik Angin

in Hangat

SEJAK Ahad lalu, video memaparkan seorang pegawai trafik wanita naik angin hingga menepuk meja dengan tangannya telah mula tersebar di laman sosial. Berdasarkan suara percakapan dalam rakaman, penjawat awam berkenaan mula meninggikan suara apabila individu yang datang mahu membuat laporan tidak mendengar arahannya supaya cuma seorang sahaja yang boleh berada di kaunter. Pengadu menjelaskan teman…

Teruskan Membaca

Isu ‘Sultan Johor Tak Mahu Salam’ Buat Najib Geleng Kepala

in Hangat/Politik/Slider/Utama & Sensasi

PERDANA Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak akhirnya menjawab satu video viral di media sosial memaparkan Sultan Johor seolah-olah enggan bersalam dengan beliau di satu majlis, baru-baru ini. Dalam video tersebut Sultan Johor kelihatan bersalam dengan banyak pihak yang menanti kedatangan Baginda dalam satu majlis namun tidak menghulurkan tangannya kepada Najib meskipun Baginda kelihatan perasan…

Teruskan Membaca

Video: Wanita ‘Naik Hantu’ Hamun Jiran Depan Rumah

in Hangat/Slider/Utama & Sensasi/Video Viral

ADAKAH keadaan cuaca Malaysia yang panas kebelakangan ini turut menjadi faktor ramai orang jadi pemarah? Ini kerana video memaparkan pergaduhan antara jiran semakin banyak pula berlegar kebelakangan ini. Terbaharu, rakaman seorang wanita menjerit memaki hamun jirannya pada waktu malam di depan rumah. Tidak pasti jika video tersebut mula-mula dimuat naik oleh si perakam sendiri namun apa…

Teruskan Membaca

Video: Sekumpulan Bangla, Seorang Wanita.. Di Bilik Hotel

in Hangat/Slider/Utama & Sensasi/Video Viral

KEPENTINGAN pekerja asing kepada negara membangun seperti Malaysia tak mungkin dapat dinafikan tetapi pada masa sama kebanjiran warga asing turut membawa banyak permasalahan dari segi moral. Contohnya dapat dilihat daripada video yang tersebar ini, memaparkan sekumpulan lelaki dipercayai warga Bangladesh sedang enak bercengkarama dengan seorang wanita di bilik hotel. Walaupun rakaman tidak sampai ke babak…

Teruskan Membaca

Video: Lelaki Kantoi Rakam Wanita Buang Air ‘Makan’ Penampar

in Hangat/Utama & Sensasi

VIDEO seorang lelaki dimarahi dan ditampar dalam sebuah tandas, beredar di laman sosial sejak semalam. Difahamkan rakaman tersebut berkisar seorang lelaki yang ditangkap orang ramai kerana merakam pengguna tandas wanita di Parade Langkawi. Menerusi respon di ruangan komen, ada yang mempertikaikan perbuatan individu menampar wajah pelaku namun ada juga yang mempertahankan tindakan tersebut kerana lelaki berkenaan dikatakan sudah…

Teruskan Membaca

Video: Pelajar Kena Buli, Dipaksa Hisap Rokok Di Kulim

in Hangat/Jenayah

JIKA satu ketika dahulu video melibatkan pelajar terlibat dengan kes buli mencetuskan buah mulut ramai, kini ianya dianggap satu perkara biasa. Dalam erti kata lain, perbuatan buli dalam kalangan pelajar di sekolah di Malaysia mungkin perlukan perhatian pihak berkuasa semula, agar tak terus menular dan melahirkan gangster yang dilatih sejak di bangku sekolah lagi. Baca: Buli:…

Teruskan Membaca

Video: Maid Mandikan Budak Macam Nak Membunuh

in Hangat/Jenayah

VIDEO seorang wanita dipercayai pembantu rumah memandikan anak kecil dengan sangat kasar mendapat kecaman netizen. Dalam video tersebut, wanita bengis itu dirakam memperlakukan anak majikannya secara ganas malah menggunakan kaki untuk menggosok badan di kecil selain menarik rambut. Dia juga dilihat sengaja mencurahkan air ke wajah si kecil seakan-akan mahu membuatkannya lemas. Rata-rata komen menyelar tindakan…

Teruskan Membaca

Video: Lagi Kes Getah Paip, Kali Ini Wanita Di Pulau Pinang

in Hangat

RAKAMAN video yang memaparkan seorang wanita berusia lewat 20-an dipukul dengan paip getah tanpa henti meluas tersebar menerusi media sosial tanah air. Kejadian terbaharu ini dikatakan berlaku di sebuah pusat permainan snooker di Pulau Pinang, namun tarikh dan waktu kejadian itu tidak dapat dipastikan dengan tepat. Menerusi video berdurasi 37 saat ini, wanita yang dipercayai…

Teruskan Membaca

1 2 3 10
Go to Top