Bukan Berita Online Biasa

Aksi 'Ghairah' Kak KM Makin Melampau

Aksi ‘Ghairah’ Kak KM Makin Melampau

in Artis/Utama & Sensasi

MUNGKIN ada yang tidak mengenali pemilik nama Liana Rosli. Tapi anda mungkin kenal dengan Kak KM kan?

Liana Rosli atau nama glamournya, Kak KM ni memang dah tak perlu lagi nak diperkenalkan. Kak KM merupakan anak keempat kepada pelakon veteran, Normah Dmanahuri dan pemilik produk jamu kecantikan, Sweet Dara.

Kalau dah cerita pasal Kak KM ni, mestilah topik hangatnya tentang cara promosi produk Sweet Dara yang dikategorikan sebagai 18sx ni kan!

Kali ni Kak KM buat hal lagi teruk ni! Memang ada yang boleh terima cara marketing Kak KM ni, tapi ada juga yang tak boleh terima! Mana taknya, bukan main ‘ghairah’ lagi gaya dia macam nak goda orang je.

Baru-baru ni kami ada dapat satu video panas Kak KM dengan anak-anaknya. Ya… Kak KM sudah pun mempunyai tiga orang cahaya mata iaitu dua perempuan dan seorang anak lelaki.

Video ni sebenarnya memang tak salah… Cuma yang salahnya bila ada anak-anaknya sekali. Budak tu kecil lagi, dah expose dengan benda-benda 18sx macam tu.

“Pergi ke kedai, membeli col*… Aaaaa tet*k tak tumbuh lagi!!!”

Aduhai… Siap buat gaya lagi pulak tu semuanya! Kak KM pun siap pegang lagi aset dia tu.

Mana taknya, anak bongsunya yang perempuan tu siap pegang baju dalam lagi tu! Yang si lelaki tu siap pegang dada lagi tu dik oihh bukan main kau ya…

Bukan apa, sebagai ibu Kak KM kena lah tunjuk contoh yan baik pada anak-anaknya. Memang tak salah nak buat video dengan anak-anak. Cuma content tu sangat tak sesuai.

Lagi-lagi mereka tu amsih kecil… Buatnya lepasni diaorang pergi Google benda yang tak patut, satu hal pulak yang jadi kan.

Tapi yang bagusnya tentang Kak KM ni, dia langsung tak melatah. Biarlah orang nak kata apa pun, dia kisah apa. Dia terus juga dengan gaya selamba dia tu untuk promote produk jamunya.

Dalam cara Kak KM tolak semua komen negatif tu, mesti ada terdetik dalam hatinya yang fikirkan tentang masa depan anak-anaknya tu nanti.

Takut nanti dah besar, mereka kena ejek pula dengan rakan-rakan. Budak-budak zaman sekarang ni pun boleh tahan juga perangainya mengalahkan orang tua.

Apa pun, mudah-mudahan lepas ni Kak KM tak ada lah masukkan anak-anaknya dalam video promote produk jamu ni. Tak manis nanti bila orang tengok. – MYNEWSHUB.CC/Ainaa Hafizah

Loading...

Terkini dari Artis

Go to Top